Senaste nytt

Trippla poäng Eurobonus Mastercard 9-11/12 2016

Brandten

Medlem
Jo fast "händer det" känns inte tillräckligt säkert när jag ska köpa prylar för 100.000kr. :)
Har pratat med kundtjänst nu och kan till skillnad mot vad som nämnts i den här tråden säga att det har varit utomordentligt bra service de gånger jag ringt till de.

Det är köpdatum som räknas för kampanjen så även 10-11/12 ska vara säkra dagar att handla på för att få kampanjpoängen.
Betalo sa hon (som nämnts tidigare) klassas som kontantuttag och ger inga poäng.
 

seat56f

Medlem

Attachments

  • Skärmklipp.PNG
    Skärmklipp.PNG
    33,3 KB · Visningar: 188

Mangostan

Medlem
Jag, som inte fick något mejl, har nu också talat med SAS kundtjänst och de kan inte göra något åt att jag inte fick något mejl. De hänvisar till att erbjudandet är riktat till utvalda kunder. De ville inte svara på varför inte jag var utvald. Jag är EBS. Detta kan ju vara en tänkbar anledning, dvs att det bara är EBG eller högre som fick erbjudandet. Är alla ni som fått mejlet EBG eller högre?
 

gneken

Medlem
Jag, som inte fick något mejl, har nu också talat med SAS kundtjänst och de kan inte göra något åt att jag inte fick något mejl. De hänvisar till att erbjudandet är riktat till utvalda kunder. De ville inte svara på varför inte jag var utvald. Jag är EBS. Detta kan ju vara en tänkbar anledning, dvs att det bara är EBG eller högre som fick erbjudandet. Är alla ni som fått mejlet EBG eller högre?
Brorsan och kompisen är EBB och jag EBS och vi alla tre har fått erbjudandet.
 

Boomboom

Medlem
Ni som anmält er till kampanjen, fick man någon bekräftelse via mail på att man är med eller liknande (osäker på om jag anmält mig eller inte)?
 

aldrighemma

Medlem
Ni som anmält er till kampanjen, fick man någon bekräftelse via mail på att man är med eller liknande (osäker på om jag anmält mig eller inte)?
Jag sparar alltid den bekräftelse sida som kommer upp då man anmäler sig, den innehåller en personlig länk som jag antar kan användas som "bevis" om något krånglar. Vis av mina misstag så sparar jag alltid skärmdumpar såna här gånger, även på SAS Eurobonus shop.
 
Toppen