Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

ACervin

Medlem
Jag har ju börjat sluta med SAS till förmån för OneWorld (Qantas). Har därför halkat ned från EGB till EBS. Jag har fått erbjudandet. Jag antar att man vill stimulera kunder som tvekar. Bra drag men passar tyvärr inte in i mitt flygande för tillfället.
 

Fredrik

Medlem
Tjohooo!!!

Har klickat på "Gå med" knappen.

Men behöver tips från er experter: sitter med EBS och 25 500 BP intjänade under min kval period som går ut sista juni.

Reser till o från Norge i jobbet en gång per månad så jag antar att jag kan klara EBG bara genom det och kanske slå till med en Economy Flex på en av leggarna för att komma upp i 50 000 BP.

Men har ni något annat coolare förslag? Jag utgår från GOT och skulle vilja ha tips på en bra pointbooster. Kanske en ekonomi som man kan up op:a till business? Förslag, idéer? Gärna en tripp som ordnar hela kalaset?

/Johan

Ska du inte till USA under den här perioden? En ekonomibiljett dit ger dig de poäng du behöver. Räknar jag rätt får du i vanliga fall ungefär 11 000 poäng för att flyga GOT-ARN-ORD t.r.. Nu blir det isåfall 33 000 poäng.
 

Hylve

Medlem
En fråga; Från vilken e-postadress skickas EB-erbjudanden ut? Jag har aldrig fått ett enda epost från dem och undrar därför om jag har råkat blocka adressen...
Erbjudanden som detta vill man ju inte missa på grund av ren klanthet:)
Mvh Johan
 

Alf

Medlem
Detta är alltid. Trevliga erbjudanden att få, man kan defintivt uppnå EBG snabbare vilket är trevligt.
Det man skall ha klart för sig är att dessa EGB som man fått på detta sätt inte är "pensionsgrundande". Med pensionsgrundande menas att om man varit EBG i 10 år får an behålla EGB livet ut när man blivit pensionär.
Jag hade varit EGB 12 år i följd men fick inte behålla statusen när jag blev pensionär. Detta beroende på att fyra utav åren ade jag blivit EBG pga sådana här erbjudande och dessa räknades inte in som "riktiga" intjänade EBG enligt experterns på Eurobonus.
Detta tycker jag är mycket dåligt av SAS att göra slillnad på hur EBG är intjänat. Det hade varit tevligt att nu som pensionär i samband med egen företagare fått tillgång till lounge, vilket är det jag saknar mest.
 

fopes

Medlem
Hmm. Jag har inte fått något mail. Störande. När jag går igenom mina mail så upptäcker jag att jag faktiskt inte fått ett enda reklam/erbjudande-mail från SAS sen 15 oktober (pointboostern). Avsändare:SAS. Sista mailet jag fick med avsändare "Eurobonus" är från 16 september (poängsaldo). Ingenting sen dess. När jag tänker efter har jag inte heller fått några mail om julkalendern fastän jag anmält mig.

Verkar ju konstigt. Har ni andra fått reklamutskick, poängsaldo etc efter 15 oktober?
 

heltskumt

Medlem
Jag har fått samtliga mail, är EBS.

Detta erbjudande passar mig perfekt ska åka i väg några veckor till Asien i feb-Mars, hade tänkt åka hem 16-17 mars men kan nog vara värt att åka hem några dagar tidigare.

Någon som vet om man måste landat senaste den 15:e mars för att få trippla poäng.. Eller räcker det med att planen har lyft :)
 
Toppen