Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

Mikael

Medlem
… Och då får väl folk sluta kalla säga fräcka saker om A3 folket ;)

Aegean har klarat sig bra hittills och SAS var nära att gå i konkurs. Min världsbild ändrades förra månaden...
Samtidigt är det ganska trevligt att ha guldkort i tre år (eller mer?) på raken utan att behöva återkvalificera sig.
 

Marcus01

Medlem
Men vaf-n, hittills inget mail, rest på ganska bra sista tiden, 25 legs på 2 månader, nybliven EBS... jaja, får bevaka inbiten de närmaste dagarna. Fick ju inget mail om senaste point bolstren heller.
 

Alx

Medlem
Men vaf-n, hittills inget mail, rest på ganska bra sista tiden, 25 legs på 2 månader, nybliven EBS... jaja, får bevaka inbiten de närmaste dagarna. Fick ju inget mail om senaste point bolstren heller.

Lugn det tar SAS flera timmar att få ut alla mail... Det verkar som att alla befintliga EB-medlemmar får erbjudandet!
 

abacklund

Medlem
Har inte fått mailet än men det spelar ingen större roll. Min period är slut 28Feb och jag har redan återkvalificerat till EBG. Synd att den inte körs lite längre - hade varit bra att kickstarta en ny period med detta.
 

Jonas C

Medlem
Har inte fått mailet än men det spelar ingen större roll. Min period är slut 28Feb och jag har redan återkvalificerat till EBG. Synd att den inte körs lite längre - hade varit bra att kickstarta en ny period med detta.

Du har ju två veckor i mars på dig. Ett bra sätt att säkra EBG tidigt!
 

johanf

Medlem
Vore ju najs om detta gällde redan bokade resor, då jag har CPH-IAD samt ORD-CPH bokade i Januari. Jag anmälde mig så får vi se iaf, bonus om det funkar.
 
Toppen