Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

taxvalp

Medlem
Trippla baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Fick också mejlet och det finstilta var ganska kortfattat. Till skillnad från pointboostern står det inget uppenbart om att ej redan bokade resor är undantagna. Kan det vara så väl att man får trippla poäng på redan bokde resor?
 

NotRyan

Medlem
Jag har inte fått erbjudandet, men jag är å andra sidan redan klar EBG även för nästa period från 2013-APR-01. Hoppas SAS har bra dataminers och använder sin kunddatabas på bästa sätt. Typ pointboosters till TPI unlimited innehavare är ju kanske inte en så bra ide :)
 

Jonas C

Medlem
Gäller erbjudandet för nya medlemmar också tro? Helt klart attraktivt om man skulle satsa på att bli EBG och SAS lojalist framöver :)
 

Alx

Medlem
Måste säga att det känns som att den här kampanjen är ett otroligt smart drag av SAS i ett försök att få tillbaka/stärka sin relation till alla de Frequent travellers som antagligen redan har eller funderar på att lämna EB till förmån för ekonomiskt tryggare flygbolags medlemsprogram.

Lite kuriosa: Eftersom jag bor på Malta föreslår SAS i mitt mail att jag kan resa X antal gånger mellan MLA-ARN under perioden för att få trippla poäng. Det hade ju kunnat varit ett bra sätt att få trippla poäng... Problemet är bara att SAS inte börjar operera den sträckan förrän i slutet utav mars! :rolleyes:
 

seat56f

Medlem
Eftersom mailet redan gått ut är det väl tveksamt om man kan registrera sig som ny medlem och få erbjudandet, tyvärr.

Om redan tidigare bokade resor gäller (det nämns ju inte) så är det ju kalas, det betyder isf minst en, kanske två EBG i hushållet i mitten av januari.
 

Bryant

Medlem
Måste säga att det känns som att den här kampanjen är ett otroligt smart drag av SAS i ett försök att få tillbaka/stärka sin relation till alla de Frequent travellers som antagligen redan har eller funderar på att lämna EB till förmån för ekonomiskt tryggare flygbolags medlemsprogram.

Jag tror att det är ett väldigt smart sätt att behålla sina EBG. Jag hade bestämt mig för att köra TK istället men nu måste jag boka en resa till NYC så får jag behålla min EBG.
 

Jacob

Medlem
Jag fick också mailet. Trevligt initiativ!

Behöver dock bara ytterligare 15.000 poäng innan 31 juli för att behålla EBG och har redan bokningar som kommer täcka detta, men tack i alla fall SAS!

Undrar dock hur de kommer kunna kontrollera att bokningarna verkligen gjordes före 31 december. Det låter som en omöjlig uppgift i min värld. Man kan ju boka biljetter via andra kanaler och först vid incheckningen få möjlighet att lägga in sitt EBG-nummer.
 
Toppen