Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Kalle Andersson, 14 December 2012.

?

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

Poll closed 22 December 2012.
  1. JA

46,8%
  2. NEJ

53,2%
  1. Kalle Andersson

Kalle Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis mall om att jag får trippla baspoäng från 1:a Jan fram till och med 15:e mars. :) Synd att man är föräldraledig.

3 personer gillar detta.
  2. Tjaeng

Tjaeng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här. Däremot kan de extra baspoängen inte användas som poäng. Annars vore det en pointbooster on crack. Upplägget är alltså egentligen bara användbart för folk som ligger nära tröskel till silver eller guld. Om EBB med 0 poäng skulle få detta erbjudande skulle de teoretiskt sett kunna få EBG för typ... 5000kr (sista minuten t/r till Aten eller liknande via Köpenhamn x 3 samt nån filler utöver det)

Last edited: 14 December 2012
  3. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget än. Får hoppas på det bästa.

4. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nå Guldnivå 3 x snabbare i vinter

SAS kör en kampanj under januari 2013 där de erbjuder trippla statuspoäng!!* Dvs 2 CPH-EWR i Eco Extra = EBG

Man behöver boka innan 31 december 2012 och anmäla sig. Såg ett mail om infon men inte hittat det på nätet än.

*Utöver din normala poängintjäning på resan ger vi dig dessutom dubbla nivåhöjande poäng, poäng som endast gäller för kvalificering till högre nivå (ej köp av bonusresor, hotell och annat).

5. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj, då blir det plötsligt SAS som tillfälligt tar över stafettpinnen som enklaste flygbolaget att uppnå *G på... Eller fanns det begränsningar i erbjudandet?

6. Tjaeng

Tjaeng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokning för hela perioden måste ske före 31dec. I övrigt inga begränsningar.

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Attans, min Kvalificeringsperiod:01 maj 2012 - 30 apr 2013
    Redan EBG, här hade varit lysande annars

8. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även jag har fått samma! Min period är dock bara 1-31 jan då mitt medlemsår tar slut.

/Christian

9. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS går verkligen ut hårt med EuroBonus sedan meltdown i november. Hoppas att det är en väg som leder till något bra för SAS!

Någon enstaka long haul och en EBB blir plötsligt EBG!

10. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fick också detta mejl! Jag behövde verkligen ett sådant erbjudande, mitt år slutar 31/3 och jag behöver 28000 poäng.

Det innebär att jag endast behöver göra en resa i eco till ORD.

Last edited: 14 December 2012
    1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!