Senaste nytt

TripIt Pro

Missade helt denna tråd i veckan! TripIt är min favoritreseapp på min iPhone och en tjänst som gör resorna så mycket smidigare. :) Gillas starkt med andra ord!
 

Kristofer

Medlem
Jag har aldrig resehandlingar i pappersform med mig längre när jag reser till civiliserade länder. Så smidigt att ha allt samlat i TripIt. Skulle det bli problem räknar jag med att jag kan få tag i en dator.. :)
 

Adamsson

Medlem
Jag har använt gratisversionen i ett halvår nu och har tvekat att betala en pro-version. Men eftersom flera av er använder pro-versionen så antar jag att det är safe. :)

Då blir det Pro även för mig!
 

agehall

Medlem
Jag har sneglat lite på pro-versionen, men jag kan faktiskt inte motivera mig att betala för den. Ni som har den, hur pass bra funkar flight tracking? Funkar det alls utanför US?
 
agehall: Det fungerar bra utanför US. En hel del SAS-flyg har dock inte tracking av någon anledning och det beror en del på flygplatserna också.

Sen är det trevliga extrafunktioner med Point Tracker (allt på ett ställe) men speciellt att stödja en otroligt bra tjänst för låga $49 per år!
 
Toppen