Trip advisor TravelersChoice-Hotels, 2015

Diskussion i 'Hotell' startad av FF#1, 24 Januari 2015.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har Trip Advisors användare utsett de bästa hotellen,även om jag inte har bott där själv så var det inte oväntat att Upper house i Göteborg knep förstaplatsen.
    Övriga val på listan känns lite mer underliga, speciellt plats 24, Comfort hotel i Eskilstuna.
    Har bott där massor med nätter och gillar hotellet skarpt, även om jag inte skulle hylla det till skyarna i en nationell jämförelse?

Hur ser urvalet ut, är de de hotel som har fått de bästa recensionerna på siten?

Utmärkelsen Travelers' Choice Hotel - TripAdvisor

På första plats i världen återfinner man Gili Lankanfushi Maldives

Marcus_R och PalleKuling gillar detta.
  2. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att ha ett hotell från Göteborg på plats 1 ;)

Inte bott där själv, men man blir ju rätt sugen nu...

3. Jag bodde på Upper House Tisdag-Onsdag denna vecka och kan konstatera att de är hästlängder före sina konkurrenter i Norden. Recension kommer...de är inte felfria men riktigt bra

jerixon, Agö och Marcus_R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!