Trevlig upplevelse i Turkish Airlines Comfort Class

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av simon_says91, 20 November 2013.

1. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En varierande service men en otroligt bra hård produkt som sätter Turkish Airlines på kartan. Maten håller bra standard och stolen i Comfort Class är i en klass för sig när det gäller premium ekonomi stolar. Jag fick ett bra första intryck och jag kan absolut tänka mig att flyga med Turkish igen. Det man…

Se hela inlägget

2. Premium Economy har fått bra recensioner - för bra tydligen för nu ska den väl försvinna och ersättas av Business Class?

3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stämmer delvis. Deras nya plan som levereras kommer enbart att få business och ekonomikabin. Nuvarande flygplan med comfort class kommer att försvinna vid retrofit vid någon c/d-check framöver. Med andra ord har man tid att prova denna produkt vilket jag tycker man skall göra.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!