Senaste nytt

Trevlig Påsk! Vart reser ni under långhelgen?

Johannes

Medlem
Karesuando i påsk. Flyg GOT - KTT med AY istället som till KRN som vanligt. Smidig transfer på HEL och biljetten 7000 kr billigare förfamiljen
 

erhel

Medlem
Glad påsk till er också! För mig bär det av med sambon till London med BA i CE och boende på Sofitel St James. Sambon fick det i julklapp och vi ska passa på att käka lite gott på Gordon Ramsay, shoppa och njuta lite av London innan jubileums- och OS-horderna börjar anlända.
 

HenrikAI

Medlem
Traditionen har varit att besöka en europeisk huvudstad med sambon varje påsk (har hunnit med Paris, Lissabon, Rom, Madrid, m.fl.) men traditioner är väl till för att brytas? Förra påsken tillbringades på BB, och i år blir vi hemma i Stockholm. Nästa helg blir det dock en försenad påskresa med tåg upp till Östersund och sen flyg tillbaka. Glad påsk!
 
Last edited:

Murre

Medlem
Idag hämtar jag ut min hoj från vinterförvaring. Ingen snabb sak utan HD modell "buss" :cool: Resten av helgen lär gå åt till renovering av badrum tillsammans med svärsonen :rolleyes:
 

Alx

Medlem
Är i Thailand. Ska till Sverige för en snabbvisit och sedan hem till Malta och tvätta några dagar för att sedan dra till NYC. Därefter hem igen och tvätta i mitten av april. Några dagar senare bär det iväg på ännu en snabbvisit i Sverige för att avslutningsvis dra till Brasilien... Mycket resande blir det i april också... :)

Glad Påsk allihop!!
 
Toppen