Senaste nytt

Trevlig Påsk! Vart reser ni under långhelgen?

Traveller

Medlem
Nu bär det av mot Bangkok och Phuket. Sitter just nu i SAS kärra mot Bangkok, klockan är 23.07 och vi är sena. Kapten sa just att det är ett tekniskt fel och att tekniker skulle vara klar på 10 min. 22.50 skulle vi lämnat men än inget besked.... Champagnen är god i varje fall....
 

Kricka

Medlem
Jag drar oxå till Blekinge över påsk. Vi kommer att bo på Hasslö (i sommarhuset).
Flyger ner imorgon med SK 1127 kl. 18.05.
 

Concorde

Founding Member
Inga flyg för mig över påsk, tack och lov. Fru och son flyger ner medan det blir bilen ner för mig imorgon kväll. Skåne!
 

Pixel

Medlem
En kort resa till Paris i några dagar där man tittar på sevärdheter på dagarna och jobbar på nätterna. Till helgen skall man försöka styra upp så att de nya spåren och växlarna vid banarbetet mellan Älvsjö-Årstaberg hamnar där de ska.
 

flapps

Medlem
Skåne funkar alltid..Jag som är gammal Helsingborgare innan jag blev överkörd av min nuvarande fru i Oslo så saknar man Skåne mer än ibland :)
 

TreD

Medlem
På väg från BKK till SIN idag: Limo->TG407/C->Limo->Mandarin Oriental-/City Suite->En flaska Ruinart R de Ruinart Brut + två glas. En lagom Skärtorsdag!
 

GOTATH

Medlem
Det blir några resor till Rostock under helgen. Det ordinarie fartyget ska på varv så vi får rycka in och ersätta :)
 
Toppen