Trevlig Midsommar till alla på BC.se

Diskussion i 'Övrigt' startad av bL0m, 22 Juni 2012.

1. bL0m

bL0m Medlem

Tjena,

Vill passa på att önska en trevlig midsommar! För min del så stannar jag i Stockholm, vart firar ni övriga midsommar?

Glöm inte att smörja in er!

545090_376700645726841_1577648427_n.jpg

/Blomman

Last edited: 22 Juni 2012
    1 person likes this.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir kvar hemma i Stockholm jag också. Ska klippa ängen (aka gräsmattan) på baksidan och försöka tvätta bilen idag. Blir rätt lungt ikväll eftersom jag ska iväg till DXB imorgon.

3. bL0m

bL0m Medlem

Jag är allergisk mot gräs, många säger att det doftar sommar när de känner doften av nyklipptgräs. För mig är det varningsklockor som ringer :)

Hoppas du får en trevlig resa!

4. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter vid poolen på hotellet här på Kreta då det är för stora vågor för att bada i havet. Känns rätt ok att missa amatörernas afton en dag som denna. Ha så kul var än ni befinner er i världen.

5. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är som sagt var på Sicilien 32 grader och sol, lite lätt vind. Så lär det förbli resen av sommaren:)

EDIT: 37 grader visade termometern i bilen när jag kom till stranden vid 14. Tur att det blåste och det var kallare än normalt i vattnet. Så i genomsnitt blev det riktigt behagligt:)

Last edited: 22 Juni 2012
    2 personer gillar detta.
  6. Lite förkyld och ligger i soffan. Det är antagligen kroppens sätt att reagera.
    Vi ska åka till Gunnes Gård, Upplands Väsby i norra Stockholm för att fira midsommar.

Glad midsommar till alla!

7. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Och glad midsommar till alla som är vaken! ;)

8. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glad Midsommar så här på midsommardagen från västkusten (Tjörn) Imorgon blir en sista minuten tur till DUS eller BRU...Hur är SN BRU att flyga med jämfört med SK&Lufthansa...får nog bli SN imorgon....!?

9. Miia Gråsten

Miia Gråsten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi firade midsommarafton I Tallinn och idag flyger vi vidare till Helsinki :)

10. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig midsommar från Trondheim! Blev ett firande utan sill och nubbe i år :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!