Travel Service Scandinavia AS - seriöst?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Erik M, 21 November 2015.

1. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här annonsen väckte min nyfikenhet. Vad är det här? Nån som har provat eller har input? 1448122635204.jpg

2. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är uppenbart att man får betala mer än det angivna ptiset. Men det är inte så farligt öven om man betalar 10 ggr så mycket - det är ändå billigt. Givet att rummen är OK och så.
    Det intressanta är vad det är för skojare? Och hur ser deras affärsmodell ut? Och hotellens!? 1448122902983.jpg

3. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Stockholmer

Stockholmer Medlem

Som man så fint brukar säga... om det låter för bra för att vara sant, så är det nog det...

Jakob Österberg gillar detta.
  5. mha321

mha321 Medlem

Utom när det gäller mistake fare? :)

Gus och Christian R gillar detta.
  6. Stockholmer

Stockholmer Medlem

Vänta, jag måste först fråga flygbolagen vad de säger om den saken... :)

7. mha321

mha321 Medlem

Den enes bröd....

8. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget.....Inget är gratis nog i den här världen......990kr för en veckas All inclusive inkluderat. Tror nog att väl på plats handlar dessa resor om extrem merförsäljning och marknadsföring. Ser fram för mig LCC och hotelrum utan fönster.

9. thh

thh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag antar att de har valt ett "maxpris" baserat på att man inte får några som helst rabatter på hotell eller flyg (och det vet vi att bara genom att boka det får man oftast ganska stora rabatter om man bokar tidigt eller sent eller kan rucka lite på sina datum) och jämför det med sin billigaste resa, som jag förutsätter är omöjlig att boka ens om du är pensionär och ringer om valfri vecka det närmaste året.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!