Senaste nytt

Transportera vin i incheckat bagage?

peng

Medlem

peng

Medlem
Har de senaste åren rest några gånger med 6-packslådorna i både vanliga resväskor och i trunkar, och aldrig haft några problem. Har nu även beställt rullväskor till sommarens Italien-resa för att få med ännu lite mer. Vi har varit väldigt nöjda.

En annan liten detalj kring beställningen häromveckan. Jag fullföljde aldrig beställningen först även om jag gått vidare med checkout av varukorg, åtminstone epostadress var angett, eftersom jag var lite osäker på om jag skulle ändra något. Sen stängde jag browser och tänkte börja om någon annan gång. Några timmar senare dök det upp ett mail om jag inte slutfört min order, och en personlig rabattkod på 10%.
 

Berglund

Medlem
En annan liten detalj kring beställningen häromveckan. Jag fullföljde aldrig beställningen först även om jag gått vidare med checkout av varukorg, åtminstone epostadress var angett, eftersom jag var lite osäker på om jag skulle ändra något. Sen stängde jag browser och tänkte börja om någon annan gång. Några timmar senare dök det upp ett mail om jag inte slutfört min order, och en personlig rabattkod på 10%.
"Abandonded shopping cart rescue communication" är något som allt fler webbsidor jobbar med. Jag gör alltid själv precis så, lägg i de grejor du vill ha, se till att du är registrerad så pass att de vet vem du är och hur de tar kontakt. Stäng ned browsern och vänta en dag eller två. Många online stores kommer då försöka få dig att komma tillbaka med just en rabattkod, erbjudande om fri frakt eller liknande.
 

mtlmr

Medlem

RickardG

Medlem
Hur kan det tänkas att large bottle inserts fungerar med "vanliga" flaskor? Funderar definitivt på att köpa!
Kartongen för 12 flaskor som (precis) får plats i själva väskan är ca 380x470x355mm så alla typer av förpackningar som håller sig inom dessa gränser borde få att få ner. Det som följer med är för stora flaskor, men de normalflaskor jag lagt i passar bra. Det är lite spelrum i varje slot men jag tror inte det påverkar funktionen alls.
 
Toppen