Senaste nytt

Transfer mellan Haneda och Narita

Matsson

Medlem
Låter elegant, den ska jag öva in, risken är väl att man får bära väskan själv och gå i vanliga passkontrollen:)
 

Matsson

Medlem
Var det regional configuration på ANA eller hade du lieflat mellan NRT och SIN?
Verkar också som om jag har 48 Tim att öva japanska istället
 

Silverfux

Medlem
Lånar tråden lite, tror ni man hinner ta ANA first fighten från LHR-HND som ankommer till HND kl 15.55 och sedan ta sig vidare med ANA first från NRT-SIN kl 17.55? Är det möjligt att göra eller ska jag bara skrota iden och hoppas på LH biljetter?
 

Agö

Medlem
Lånar tråden lite, tror ni man hinner ta ANA first fighten från LHR-HND som ankommer till HND kl 15.55 och sedan ta sig vidare med ANA first från NRT-SIN kl 17.55? Är det möjligt att göra eller ska jag bara skrota iden och hoppas på LH biljetter?
Skrota idén direkt.
 

Glenn E

Medlem
Lånar tråden lite, tror ni man hinner ta ANA first fighten från LHR-HND som ankommer till HND kl 15.55 och sedan ta sig vidare med ANA first från NRT-SIN kl 17.55? Är det möjligt att göra eller ska jag bara skrota iden och hoppas på LH biljetter?
Nej. Minimum Connection Time är 3 timmar och 30 minuter om jag inte minns fel.
Ett alternativ i första klass vara Thai till Bangkok från Haneda kl 0020 och ansluta till Singapore från Bangkok.
Vissa dagar går det en tidig ANA flight från Frankfurt till Haneda med första klass.
Då fungerar det.
 

Silverfux

Medlem
Nej. Minimum Connection Time är 3 timmar och 30 minuter om jag inte minns fel.
Ett alternativ i första klass vara Thai till Bangkok från Haneda kl 0020 och ansluta till Singapore från Bangkok.

Är bokad med ANA first NRT-SIN som jag gärna vill flyga, sen flyger vi THAI first hem från BKK så jag ska hoppas på LH =)
 
Toppen