Transfer Heathrow - Kensington

Diskussion i 'Andra transportmedel' startad av lephantome, 27 Augusti 2015.

1. lephantome

lephantome Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har förslag på bästa (=bekvämaste utan att det är orimligt dyrt) sättet att ta sig från Heathrow till Kensington en fredag kväll. Sex personer med weekendbagage.

2. Selander

Selander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testa Uber? Vanlig taxi blir svindyrt. Buss är billigt men kanske inte så bekvämt, tunnelbana likaså. Hyra bil är ingen rolig upplevelse i London...vet ärligt talat inte vad du förväntar dig?

3. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    lephantome gillar detta.
  4. lephantome

lephantome Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, det var något sånt här jag letade efter

5. Hunter

Hunter Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Picadilly-linjen (tunnelbanan) går säker fortare på en fredag kväll än att ta taxi, gott om stopp i Kensington.

Johanna och lephantome gillar detta.
  6. lephantome

lephantome Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack igen. Tuben tar 40 min utan byte med stopp strax utanför hotellet. Bästa alternativet trots allt.

7. Über XL löser allt åt er. Fast pris på £49 gäller. Smidigt och bra.

jumbooze gillar detta.
  8. Piercan

Piercan Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lätt Uber XL, eller AddLee om ni känner att ni behöver förboka, jag tror dock inte att det behövs

9. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lånar tråden lite då jag har nästan samma sträcka. Är det fortfarande Uber eller Addison Lee som är bästa alternativen för transport Heathrow-centrala London? Ska till Conrad och vill gärna med kombinationen bra bil och vettigt (lågt) pris.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!