Senaste nytt

Traktamente 2014

agehall

Medlem
A380*G har en exemplarisk sammanställning av vad som gäller.

Jag brukar dock, lite på eget bevåg, skippa avdraget de gånger man checkar ut 2h innan frukosten öppnar. Då anser jag att jag inte varit erbjuden frukost och därmed inte ska göra något avdrag. Om jag däremot väljer att inte äta frukost trots att den finns erbjuden och ingår i priset så ska man givetvis göra avdrag.
 

Valley

Medlem
Gillar alla dessa (seriösa) arbetsgivare som av någon anledning, troligtvis/med säkerhet, för att det är enkelt för dem, låter det mesta gå ut över de som far och flänger.
Hörde häromdagen om ett nordiskt bolag som helt plötsligt anser att för vissa skall ingen restidsersättning eller övertid utgå. :mad:
 
K

KavlingeDude

Guest
Gillar alla dessa (seriösa) arbetsgivare som av någon anledning, troligtvis/med säkerhet, för att det är enkelt för dem, låter det mesta gå ut över de som far och flänger.
Hörde häromdagen om ett nordiskt bolag som helt plötsligt anser att för vissa skall ingen restidsersättning eller övertid utgå. :mad:


Jag tillhör dem som inte har haft restid eller övertid på måånga år. Gjorde misstaget att räkna på det för ngn månad sedan - det som verkade vara smart när jag signade var o-smart :(

Lägg även till en resepolicy som utryckligen förordar W klass.

Men mitt jobb är så jädra kul så jag bjuder ftg på det.
 
Toppen