Senaste nytt

Trafikvarningstråden

mha321

Medlem
Det tar väl inte en timme? Det är dessutom vanligt att kön är så lång dessvärre men en timme, nej.
I fredags när jag passerade var den väl förbi lilla taxfreen också. Jag skulle till Stockholm så jag påverkades inte, men håller med om frågan -- inte är det väl en timmes väntan? (däremot otrevligt lång, men den gränsen går långt innan en timme)
 

AABack2ARN

Medlem
Såg resultatet av strulet i Istanbul på Helsingfors flygplats idag. En oändlig kö med resenärer som alla skulle betjänas av en ensam disk. Minst två ordningsvakter var ditkommenderade men det verkade (då) ganska lugnt i kön.
 

Xilan

Medlem
Det finns risk för förseningar på Arlanda idag onsdagen den 11 januari. Prognostiserat snöfall i kombination med hård vind. I värsta fall blir det endast bana 19R som kan användas för både starter och landningar. Det kommer i så fall bli över 10 000 förseningsminuter totalt på trafik till och från Arlanda.
 
  • Gilla
Reactions: MWi

johannesa

Medlem
Imorgon måndag lär det bli stora störningar till och från Berlin. Precis som i fredags så har markpersonalen varslat om strejk från 04 måndag till 05 tisdag. Det gäller både Tegel och Schönefeld. Lufthansa, British Airways och många andra har redan ställt in måndagens flygningar. Själv har jag bokat om till Hamburg och tar tåget därifrån.
 
Toppen