Senaste nytt

Trafikpilot utan cert i 13 år

Fick lite skumma vibbar efter att ha lyssnat på honom. Undrar vad en psykolog skulle ställa för diagnos?

Jo, sen verkar han ha lite "jag är bättre än alla andra och kan göra som jag vill" men jag vet inte, samtidigt så tror jag faktiskt han var/är en bra pilot liksom. Klarar man 13 år bara sådär utan anmärkningar då är man inte helt tappad bakom en stol, han måste gjort sin hemläxa alltså ;)

Boken släpptes 2012-05-21, får hoppas den kommer som ljudbok.
 

riche

Medlem
Läste ut boken under semestern nu. Den är minst sagt märklig, uppdelad i två delar som visar på två sidor av samma mynt.

Lättläst bok som man rätt snabbt läser igenom. Första delen är hans egna berättelse och man får stå ut med ett rätt dåligt språkbruk samt mycket " jag är störst, bäst och vackrast". Andra delen är intressant och tar också upp flygbranschen i allmänhet och vad jakten på att spara pengar gör med den. Kan rekommendera om man är flygntresserad!

Första bokrecensionen på BC.se? :)
 

Traveller

Medlem
Härligt, kommer öppna boken för första gången på väg till LYS från ARN via MUC med LH och retur LYS CPH ARNi morgon torsdag.. Min recension kommer också..
 

Traveller

Medlem
Nu är boken läst... Man kan väl säga att den är läsvärd men inte så välskriven. Dock får man nog ta och lägga en hand på Thomas Salmes (piloten) och säga, "du är fullständigt galen som riskerar folks liv så men samtidigt en ruskigt bra pilot"...
 

vicce

Medlem
Nu är boken läst... Man kan väl säga att den är läsvärd men inte så välskriven. Dock får man nog ta och lägga en hand på Thomas Salmes (piloten) och säga, "du är fullständigt galen som riskerar folks liv så men samtidigt en ruskigt bra pilot"...

Verkar som det går fort att läsa ut boken. Men efter din och Riches recensioner så blir det väl till att köpa boken och läsa.
 
Toppen