Senaste nytt

Trött på SAS lounge Arlanda T4

Direktorn

Medlem
Är något annat än Concorde room, Private Room eller FCL/FCT fint nog åt dig mannen?

Ja Aurora på T2 tycker jag är bra och även Menzies lounge på T5 och SAS lounger på T5 är ok. Varför SAS erbjuder Cannon Fodder på T4 är bara för de har enda inrikesloungen och då tror de kommer undan med vilket skit som helst vilket de tydligen gör men inte hos mig bara. Inget konstigt med detta.
 
Ja Aurora på T2 tycker jag är bra och även Menzies lounge på T5 och SAS lounger på T5 är ok. Varför SAS erbjuder Cannon Fodder på T4 är bara för de har enda inrikesloungen och då tror de kommer undan med vilket skit som helst vilket de tydligen gör men inte hos mig bara. Inget konstigt med detta.
Ok vad har Menzies på T5 som är så bra? Har aldrig varit inne där faktiskt..
 

Direktorn

Medlem
Ok vad har Menzies på T5 som är så bra? Har aldrig varit inne där

Det är inte bra. Det är heller ingen inrikeslounge. Bättre än SAS T4 är det på alla sätt både vad avser mat och dryck. SAS T4 är nog den absolut sämsta lounge jag besökt av Ett 15-20 tal. Ett skämt som bara finns kvar för att behålla lojaliteten hos sina inom Sverigependlare som nöjer sig med chips, mellanöl och soppa med torra brödbitar för inget annat bolag erbjuder något bättre ändå. Det roliga är att SAS har rätt; det är alltid fullt...
 

Direktorn

Medlem
Ok vad har Menzies på T5 som är så bra? Har aldrig varit inne där faktiskt..

ersPersson skrev:
Ok vad har Menzies på T5 som är så bra? Har aldrig varit inne där

Det är inte bra. Det är heller ingen inrikeslounge. Bättre än SAS T4 är det på alla sätt både vad avser mat och dryck. SAS T4 är nog den absolut sämsta lounge jag besökt av Ett 15-20 tal. Ett skämt som bara finns kvar för att behålla lojaliteten hos sina inom Sverigependlare som nöjer sig med chips, mellanöl och soppa med torra brödbitar för inget annat bolag erbjuder något bättre. Det roliga är att SAS har rätt, det är alltid fullt...
 

olo

Medlem
Har för mig att jag också läst detta någonstans, men hittar inte det. Någon som hört något nytt?
Det har pratats om det på pendlarmöten, men även nämnts i det förändrade loungeutbudet.
Även om det är Pripps på tapp i plastglas och en papptallrik med chips... :)
Fast, det är ju det de inte gör..Mellanöl? Ett skämt.
Om vi inte skall skämta utan hålla oss till fakta är är det varken Pripps eller mellanöl, utan folkölen Falcon 3,5%.
Kanske skulle erbjuda lite kvalité på ölen i sina lounger kanske? Inrikes som utrikes.

Mariestad Export?
Norrlands Guld?
Nån tjeckisk öl?

Istället för nån j*vla blasköl.
Haha, där här var väl däremot ett skämt? För nu namedroppade du en rad helt likvärdiga blaskiga öl.
 

Direktorn

Medlem
Det har pratats om det på pendlarmöten, men även nämnts i det förändrade loungeutbudet.


Om vi inte skall skämta utan hålla oss till fakta är är det varken Pripps eller mellanöl, utan folkölen Falcon 3,5%.

Haha, där här var väl däremot ett skämt? För nu namedroppade du en rad helt likvärdiga blaskiga öl.

Just det 3,5%. Var ett tag sedan jag var där och mindes det felaktigt som mellanöl. Så kasst.
 
Lustigt att de kör med folköl, men visst har de vin där ibland?

Sas kör ju Mikkeller på planen så hade gärna sett det i loungerna också
 
Toppen