Senaste nytt

Tråden för oss som åker BC001

sembl

Medlem
Ska vi ta och göra en anmälningslista på de som är intresserade av att äta på Ciao efter eventet.

Enklast är att säga, +1 så det blir lite koll på läget.
 

telelina

Medlem
Jag kommer! :)

Ciao ciao passar bra.
Skulle det vara fullt så är mitt förslag Sue Ellen, de har plats till många. Vi var där med jobbet vid ett tillfälle. Även Saints är i samma stil med gott om plats.
 

Senator

Moderator
Ska vi ta och göra en anmälningslista på de som är intresserade av att äta på Ciao efter eventet.

Enklast är att säga, +1 så det blir lite koll på läget.

Agehall, kan du "äga" en uppdaterat förstasida här med anmälningslista eftersom du startade tråden? Vi landar 19:15 på Arlanda, jag talar med Ciao Ciao idag, sedan kommer jag kolla på ett transportupplägg från ARN direkt dit med någon kylväska med bärtz (citat: Sembl)

Så Sembl och Senator är på...
 

sembl

Medlem
Jag kommer! :)

Ciao ciao passar bra.
Skulle det vara fullt så är mitt förslag Sue Ellen, de har plats till många. Vi var där med jobbet vid ett tillfälle. Även Saints är i samma stil med gott om plats.

Sue Ellen är också bra, kan vara vårat andra alternativ om det skulle bli många som hakar på. De har ju väldigt bra långbord på det stället.
 

sunkan

Medlem
Agehall, kan du "äga" en uppdaterat förstasida här med anmälningslista eftersom du startade tråden? Vi landar 19:15 på Arlanda, jag talar med Ciao Ciao idag, sedan kommer jag kolla på ett transportupplägg från ARN direkt dit med någon kylväska med bärtz (citat: Sembl)

Så Sembl och Senator är på...

Jag är gärna med och så även min bättre hälft skulle jag tro! Hon kommer behöva lugna nerverna efter en hel dags flygande!
 
Toppen