Senaste nytt

Tråd för att fråga om tillgänglighet

Status
Stängd för vidare inlägg.

karho

Medlem
Palmen: man måste inte göra allt, ibland är det bra att få lite hjälp. Men även ge tillbaka något när man kan.

Det var lite det som var min tanke med tråden, att hjälpa de som inte kan/vill/orkar leta själva. Som sagt, inte tänkt att tvinga någon, utan snarare att samla alla frågor på ett ställe istället för idag frågor här och var i olika trådar.

A380*G: Japp svalt intresse, dessa frågor dyker upp kontinuerligt i andra trådar istället. De som vill ha hjälp har väl inte hittat hit gissar jag, plus att tråden väl inte riktigt blivit "officiell", vi diskuterar ju fortfarande dess vara eller icke vara. Jag tänkte att den skulle antingen börja användas (med blessing från redaktionen), eller läggas ner, efter redaktionsmötet som Pallazi nämner i inlägg #3 en bit upp.
 

palmen

Moderator
Jag skulle gissa att om man inte orkar/vill titta upp platstillgången själv via tidigare nämnda verktyg eller sidor på nätet så kommer man nog inte göra en sökning i forumet för att hitta tråden heller. Det är väl tyvärr lite så verkligheten ser ut.
 

Senator

Moderator
Om frågan gäller SAS så finns detta fortfarande på ExpertFlyer.. Personligen är de $9.99 jag lägger i månaden väl värt pengarna för min del. Hade aldrig kunna optimera mina resor,hitta bra deals och dyl utan ExpertFlyer. Minimum 20x pengar på detta per år i besparingar för min del, då exkluderar jag tiden jag behöver lägga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen