Träff i Helsingfors?

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Gnopps, 27 Mars 2012.

1. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har sett att vi blivit en del från Finland här på sidan. Finns det intresse för en lokal träff i Finland/Helsingfors under våren? Svara i inlägget så fixar vi ihop något!

Tillägg 8 maj. Preliminärt bestämt till 21/5. Säg till om det passar!

Last edited: 8 Maj 2012
  2. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    14 maj är jag i Helsingfors....

3. KeXx

KeXx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det hade varit väldigt trevligt att träffa lite BC-folk och besöka Finland samtidigt! För min del beror det mest på vilket datum det blir... är iväg på domaruppdrag i Toronto 15-20 maj.

4. Henry

Henry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det vore kul! Jag bor i Helsingfors till i slutet av maj någon gång. Åker till Sverige i kväll och stannar cirka en vecka, är även borta från Finland ungefär motsvarande datum om en månad igen, annars borde det gå bra.

5. Jacob

Jacob Medlem

Jag måste hur som helst till Finland någon dag för att inkassera ett Finnair guldkort.

2 personer gillar detta.
  6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma guldkortsjakt här, men jag kör en snabbis måndag 28/5. Landar ca 12:25 och åker tillbaka 16:50... Ska försöka hinna träffa en eller två kollegor också.

7. Ska jag ta med 200st BusinessClass.fi taggar? Vi har ju även den domänen :)

Jag vet att min fru vill åka till HEL i ett par dagar, med färja och med dotter. Kan vi synka så jag följer med?

8. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Kul att det finns intresse, jag hoppas fortfarande på att någon av forumets riktiga finnar anmäler sig

9. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Har en kusin boendes i Helsingfors... månne skulle det gå att kombinera i samband med en helg? Ingen plan ännu.

10. KeXx

KeXx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan vi inte i samband med en eventuell träff i Helsingfors även passa på att studera kollektivtrafiken i stan?

;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!