Totala saldot på amex under pågående kallender år - Voucher...

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Joshua, 15 Augusti 2012.

1. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej.

Vet att detta har besvarats (åtminståne har jag för mig det) inne i någon tråd men hittar det inte efter diverse sökningar...

Vart kan man kolla hur man ligger till mot 150k gränsen för att få en AMEX 2-4-1 Voucher, dvs hur mycket till man "måste" handla för?

Tack på förhand

mvh

// Joshua

2. Har inte en susning eftersom det sprack för mig med ca 6 månaders fel... Hade tänkt att gå över till frugans Amex vid ca 130kSkr men det sket sig... Faktiskt en dålig förmån i mina ögon då bbåde Awardplatser och SAS hårdvara är ett krav. Det hade ju varit mer optimalt med *A krav på awardbiljett och givetvis möjlighet att uppnå fler two for one för varje 150k Skr du passerar.. NNu ledrer det ju bara till en massa extraarbete för både mig och dem.

Last edited: 15 Augusti 2012
  3. Gå in på American Express och registrera ditt kort för onlinetjänster om du inte gjort det. När du sen är inloggad och ser din kontoöversikt kan du klicka på länken "Eurobonuspoäng för överföring till ditt Eurobonus-konto". Till höger på sidan du då kommer till finns sen en kolumn där du ser hur mycket du har handlat för och hur mycket som återstår innan du nåt 150k.

vänligen /j

4. RickardB

RickardB Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När du är inne på ditt amex-konto så klickar du på "Eurobonus-poäng för överföring till ditt eurobonus konto" den länken tar dig vidare till en sida där du kan se hur du ligger till.

5. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jessus säger jag bara, har nog klickat på allt där inne men det tar ju några sekunder innan det till höger kommer upp (i alla fall för mig) därav hitta jag det inte.

Tack, då vet jag hur mycket jag tvingas köpa under hösten. Det är 120101 till 121231 som gäller va?

6. RickardB

RickardB Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!