Tomt i BA Club World på min flight

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Miljon3, 11 Juli 2012.

1. Miljon3

Miljon3 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar det vara så tomt till beijing. Fast OS är ju i london så det är nog mer flöde åt andra hållet än till london just nu. Undrar om det är lika tomt i F,Y+,Y som det är i C.

Edit: Upper deck var dock halvfullt.

Last edited: 11 Juli 2012
  2. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte för att låta negativ men vad är det för trådar du startar egentligen? Kanske borde skriva lite mer än 4 ord.

2 personer gillar detta.
  3. Jag är väl inte så väldans besvärad över trådens existens...men... Det kanske borde skapas en "fredagstråd" för alla veckans dagar där man kan skriva information likt denna? :)

4. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte jag heller, men ovan passar nog en aning bättre i bloggen än en egen tråd, anser jag då. :)

3 personer gillar detta.
  5. Håller jag givetvis med om. Trådskaparen är dock 11år om jag inte misminner mig, så jag försöker gå lugnt fram med rättelser :)

2 personer gillar detta.
  6. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    11 år och hänger på BC.se? Jäklars.. det visste jag inte.
    Önskar också att jag fått spendera lite tid i CW när jag var 11 år gammal. :cool:

3 personer gillar detta.
  7. Miljon3

Miljon3 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Palazzi skrev¨
    Palazzi Du ska ge många rättelser till mig.

8. Verkar inte behövas, du har ju redan korrigerat texten :)

9. När jag åkte med British Airways i Club World till Beijing för ett par år sedan var det likadant. Det var få passagerare.

10. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Drar du slutsatsen om hur full flighten är från en sida där du kan välja plats i förväg? Tänk på att i Club World kan enbart fullprisresenärer och resenärer med status inom oneworld välja plats innan incheckningen.

Om du är på planet och det ser tomt ut eller om du har påbörjat incheckningen är det så klart en helt annan sak.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!