Tokyo och Skandinavien för 50 % poängpriset, Europa 20 % rabatt i sommar

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av David Granström, 19 Maj 2011.

1. Enligt http://www.sas.se/sv/EuroBonus/Erbjudanden-och-nyheter/poangrabatt/ erbjuder SAS nu halva priset på bonusresor till Tokyo året ut om man bokar innan 14 juni. Tyvärr enbart i ekonomiklass...

Och sedan tidigare finns även Skandinavien/Finland till 50% till och med 14 augusti. Även här måste man boka innan 14 juni.

Nytt från idag är även 20 % rabatt till ett antal Europeiska destinationer med 20 % poängrabatt med bokning innan 14/6 och resa 27/6 - 14/8. Tjugo procent är inte särskilt intressant i mina ögon.

2 personer gillar detta.
  2. Last edited: 19 Maj 2011
  3. En sak till.
    Jag undrar om det går att köpa Optiontown upgrade på bonuresa. Har någon erfarenhet av det?

4. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu blev jag sugen på NRT juuuuu... intressant!

5. Jag med. Fast varför kan de inte öppna upp premiumkabinerna?!
    Detta forum heter inte www.economyclass.se av en god anledning! :)

1 person likes this.
  6. tourist

tourist Medlem

Inte egen erfarenhet, men sas.se säger
    Du behöver ha en bekräftad SAS bokning för att kunna uppgradera. Besök www.optiontown.com för fullständiga regler. Erbjudandet gäller inte för EuroBonus-biljetter.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!