Senaste nytt

Tokyo-Kiruna/Evenes/Lakselv direkt

AABack2ARN

Medlem
Det är väl inte helt enkelt att avgöra vad SAS menar med "a small number". De vill väl inte göra detta mer dramatiskt än vad det är. Hade de skrivit "en j*a massa passagerare måste ombokas" hade väl resebyråerna fått spatt.

Jag tolkar listan som står uppräknad med datum är bonuspassagerare som blivit ombokade att de inte hade någon sådan den 12JAN till exempel. Detta eftersom de hänvisar till H-klass och CPHSK0566 som jag tror hanterar bonusbiljetter.
 

rob74

Medlem
Någon här i KRN sa att det redan är fullbokat NRT-KRN. Har ingen verifiering på det, dock. Gick tydligen bara att boka genom resebyrå i Japan.
Rätta mig om jag har fel.
 

Dr. Miles

Expert
Det märkliga är att jag inte kan hitta någon information om denna flight till Kiruna på japanska webbsidor. Inte ens på Google.

FYI, en veckas paketresa från Tokyo till Kiruna/Tromsö inkl. flyg/hotel/landtransport/huttigrutten kostar runt 460.000 JPY(ca 40.500 SEK) per person när man delar ett dubbelrum.
 

Kimpe

Medlem
Någon här i KRN sa att det redan är fullbokat NRT-KRN. Har ingen verifiering på det, dock. Gick tydligen bara att boka genom resebyrå i Japan.
Rätta mig om jag har fel.

Jag kollade för skojs skull igår, då fanns det några platser kvar den 12 januari. De andra datumen såg det ut att vara fullt.


EDIT: 26/1 också tydligen såg jag nu.
 

Dr. Miles

Expert
Jag undrar om det är någonting med "Waiting for Government approval" att göra.
Jag hittar information om Köpenhamn - Kiruna direktflyg på japanska webbsidor men absolut inte om Tokyo -> Kiruna.
 

AABack2ARN

Medlem
Flygen syns på ExpertFlyer:

12JAN: A0 C9 D9 J9 Z9 R0 Y9 S2 B5 E5 M5 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G0 N0
26JAN: A0 C9 D9 J9 Z9 R0 Y9 S7 B5 E5 M5 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G0 N0
 
Toppen