Toaletter i SAS Gold loungen?

Diskussion i 'Lounger' startad av Avgeek, 16 Maj 2016.

1. Avgeek

Avgeek Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle inte kalla mig den mest frekventa besökaren på loungen på ARN men är där iaf några gånger i månaden och varje gång är det världens längsta kö till herrarnas toaletter i Guld-loungen vilket inte är så konstigt då majoriteten av besökarna i loungen verkar vara män. Vet någon varför SAS inte valt att köra unisex toaletter? Nu har jag personligen gått på "damernas" då jag inte riktigt velat vänta 15 min i toalettkön för herrarna men är det någon annan som stött på detta problem eller är det bara jag som är kinkig?

Ebg, ulagun, Ricci och 1 annan gillar detta.
  2. trekker

trekker Medlem

Det finns ett gang toaletter bredvid MAX om jag inte minns fel. Annars ar det ju katasrof med 3 vanliga herrtoalleter och ingen urinoar.

3. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De senaste två gångerna jag varit i guld-loungen har jag också noterat de långa köerna till herrtoan när jag tänker efter. Första gången trodde jag det beroddde på att ena toaletten var avstängd men andra gången var alla i drift men ändå lång kö. Uppenbarligen fler än jag som noterat det :(

4. varva77

varva77 Medlem

Makalöst korkat att de inte har en urinoar och ett par till toaletter. Hur tänkte de??

nota bene gillar detta.
  5. JohanA

JohanA Medlem

Jag tar alltid toaletten som är ledig, oavsett vilken krumelur det är på dörren.

6. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som sagt oförståeligt att inte ha urinoarer om man inte har unisex.

7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag upplever oroväckande ofta att folk inrättat en egen urinoar just i den loungen. Herrar som står och pinkar med byxorna nere och dörren vidöppen.

El0 gillar detta.
  8. Homer

Homer Medlem

Klart ettikettsbrott, men det tycker jag även det är när vuxna manspersoner står framför en urinoar med
    byxorna vid anklarna och visar sina dallrande skinkor för omvärlden.

9. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag letar just nu efter ogilla-knappen i flera trådar :(

10. Homer

Homer Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!