Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Denna tråden verkar ha utvecklats till "Tjänstebilstråden, från en miljon och uppåt".

Skämt åsido, denna frågan riktar sig till er med mer normala 7,5PBB alternativt er med lite mindre känsliga bakdelar:

Någon som har provat nya Opel Insignia?

Hade aldrig trott att jag ens skulle överväga en Opel, men nya Insignia ser faktiskt riktigt bra ut. Dessutom fantastiskt billig! Måste provköra nån dag.
 

Jönsson

Medlem
Denna tråden verkar ha utvecklats till "Tjänstebilstråden, från en miljon och uppåt".

Skämt åsido, denna frågan riktar sig till er med mer normala 7,5PBB alternativt er med lite mindre känsliga bakdelar:

Någon som har provat nya Opel Insignia?

Hade aldrig trott att jag ens skulle överväga en Opel, men nya Insignia ser faktiskt riktigt bra ut. Dessutom fantastiskt billig! Måste provköra nån dag.
Vauxhall Insignia (samma bil, annat märke) var överraskande bra från ett annars tämligen mediokert märke. Årets bil i både Storbritannien och Europa vid ett par tillfällen. Riktigt mycket bil för pengarna.
 

Valley

Medlem
Denna tråden verkar ha utvecklats till "Tjänstebilstråden, från en miljon och uppåt".

Skämt åsido, denna frågan riktar sig till er med mer normala 7,5PBB alternativt er med lite mindre känsliga bakdelar:

Någon som har provat nya Opel Insignia?

Hade aldrig trott att jag ens skulle överväga en Opel, men nya Insignia ser faktiskt riktigt bra ut. Dessutom fantastiskt billig! Måste provköra nån dag.

Bara suttit i den. Sköna säten och fullmosad m utrustning till vettiga pengar.
Måste väl vara bland det mest prisvärda som finns idag.
Finns liten test i senaste Auto Motor

Får hoppas handlarn får in rätt demo för provkörning
 
Toppen