Tjäna upp till 6000 Le Club Accorhotels poäng!

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av Accor, 26 Maj 2016.

1. Accor

Accor Företagsrepresentant

Hej!
    Ni har väl inte missat att vi just nu har en kampanj där ni kan tjäna upp till 6000 poäng om ni registrerar och bokar er vistelse före 31 maj!?

Bifogar länken: Special offer hotel offer

Se till att passa på! :)

Vänliga hälsningar
    AccorHotels Scandinavia & Finland

Schlaake, FF#1, Badger och 3 andra gillar detta.
  2. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag förstår att bokningen måste vara gjord senast idag - men hur fungerar det om bokningen ändras efter dagens datum?
    Kan jag ex. boka en vistelse om tre nätter, boka av en dessa nätter när det närmar sig och ändå räkna denna vistelse, då den är bokad idag?

3. Accor

Hej, vill dubbelkolla att jag förstått din fråga rätt. Du menar att du bokar tre nätter innan den 31 maj, och vid ett senare tillfälle bokar av en av dessa tre nätter och undrar ifall du då fortfarande får poäng eftersom bokningen ändrades efter den 31 maj, 2016?
    Ha det så bra!
    Vänliga hälsningar

4. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt!

Eller motsvarande att jag har bokat två nätter men vill lägga till en tredje.

5. Accor

Ok, bra! Vi återkommer så fort som möjligt.
    Vänliga hälsningar

6. Accor

Hej, om du har bokat tre nätter och avbokar en natt, får du poäng för de nätter som du bodde på hotellet, alltså två nätter. Om du lägger till en natt får du poäng för de nätter som bokades innan den 31 maj, 2016. Ha en fortsatt bra dag!
    Vänliga hälsningar

olo gillar detta.
  7. Accor

Hej Olo,
    Viktigt att veta angående din bokning och reglerna för vår kampanj. Ifall du ändrar din bokning efter den 31 maj, 2016, så får du tyvärr inte poäng för dina nätter. Det jag skulle rekommendera ifall du vill lägga till en natt till exempel är att göra en separat bokning för den natten. Ifall du vill avboka en natt ändras tyvärr hela bokningen och då gäller det datum som bokningen ändrades. Kontakta gärna oss ifall du har gjort någon ändring på din bokning så ska vi se till så att du får poäng för dina nätter som du bokat innan den 31 maj. Ledsen för otydligheten i mitt tidigare svar. Jag hoppas att detta hjälper. Ha en fortsatt bra dag!
    Vänliga hälsningar

olo gillar detta.
  8. blobloblo

blobloblo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ping @olo ifall du missat ovan.

olo gillar detta.
  9. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svaret, då vet jag hur jag skall göra. Viktiga poäng som inte får missas! :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!