Tjäna upp till 500 US Airways miles genom enkät

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 26 Februari 2013.

1. Jag fick följande e-mail.

Screenshot20130226_1.jpg

Det verkar som länken är unikt (det innehåller message ID och USDM kontnummer) men här kan ni gå in utan unik länk.

The Whiteboard

2. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågan är hur man får sina 250 vid sign up? Hur vet dom mitt US Dividend? (samma mail förvisso.)
    Finns nämligen ingenstans att lägga in sitt US Dividend nummer eller så har jag gått och blivit blind.

Last edited: 26 Februari 2013
  3. Om du använder länken från mailet du har fått, bör de kunna veta det. (som sagt, länken i mailet innehåller USDM kontonummer)

Länken ser ut så här (modifierad)
    http://respa.myusairways.com/usair4...xxx&EX=5&ST=1&L=2&PL=&SP=1&MID=yyyyyyyyyyyyyy

4. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att du skrev det i första inlägget nu när jag läste mer ingående.
    Det förklarar saken. :)

Registrerade mig inatt och har inte fått några 250 poäng ännu men det tar väl kanske lite tid..

5. m10

m10 Medlem

Ett tips från coachen (eller snarare egen erfarenhet) är att vid profilregistrering inte berätta att man jobbar med advertising/marketing, om man skulle råka göra det IRL. Inte så populärt att göra marknadsundersökningar som inkluderar respondenter från de yrkesgrupperna, i.e. färre chanser att tjäna poäng.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!