Tjäna upp till 3.750 AVIOS för en weekend på Hilton

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Homer, 20 Augusti 2013.

1. Homer

Homer Medlem

Register and stay within the Hilton Worldwide portfolio of brands in Europe, Middle East and Africa and earn triple Avios for each weekend night for your stay between 1st August 2013 and 16th December 2013.

Triple Avios stämmer inte riktigt, i villkoren står det:

För 1 natt får man 750 + 1.000 Avios.

För 2 nätter 750 + 2x 1.000

För 3 nätter 750 + 3x 1.000

bra deal för måttligt dyra hotell

Bonus Mileage (Fixed Miles Members only): Earn 750 Avios per stay during the Promotional Period. In addition, earn 1,000 bonus Avios for any completed “weekend night” during the Promotional Period. A “weekend night” is defined as Friday, Saturday or Sunday nights for purposes of this offer
    Stays at Hampton by Hilton and Homewood Suites will earn 200 bonus Avios per completed weekend night in addition to 150 Avios per stay.
    Hilton HHonors | Iberia Weekend

Erbjudandet gäller Avios via IB+, som enkelt går att flytta till BAEC
    http://www.businessclass.se/british...plus-till-british-airways-executive-club.html

Det finns sedan tidigare ett BAEC erbjudande som ska gälla tom 31/12
    http://www.businessclass.se/british-airways-executive-club/7370-hilton-avios-promo.html

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju faktiskt inte korrekt (om jag inte läser fel). Man kan ju göra 3 stays, så max borde bli (1000+750)*3 = 5250 avios på en helg. Inte helt illa.

3. Homer

Homer Medlem

Jomen inte om du bor 3 nätter i sträck på samma hotell.

4. Homer

Homer Medlem

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vem gör det!? :)

1 person likes this.
  6. Homer

Homer Medlem

Agehall när han reser med Fru Agehall som inte vill byta hotell varje natt ? :p

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, FruAgehall är en bra (aka förstående) fru. Hon förstår vikten av status, så hon är helt med på tre hotell på tre nätter samt British Airways CE för vår helg i london.

Dock har jag just konstaterat att jag inte når BAEC Gold förens på hemresan, så jag måste ringa British Airways och se ifall vi kan lösa detta. Jag vill ju få med mig frugan in i Galleries First - hur ska hon annars förstå varför vi ska "flytta" till British Airways!?

6 personer gillar detta.
  8. Homer

Homer Medlem

Det låter ju bra, med tiden kanske hon blir så alert att hon varit ner till receptionen och checkat ut från bokningen som var i ditt namn och checkat in på nytt i sitt eget namn innan du ens vaknat. :)

3 personer gillar detta.
  9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast det är ju jag som behöver Hilton-stays! Hon kör ju mest med Choice och står för våra hotellnätter i Sverige.

10. Homer

Homer Medlem

Det här erbjudandet bör ju gå att kombinera med
    Hilton HHonors? More Nights, More Points
    Det står 2x, 3x resp 4x Base Points så min tolkning är att man inte får 2x, 3x resp 4x på bonus points
    om man väljer POINTS & POINTS som intjäning.
    Så det är är det bara på dyra hotell det är meningsfullt välja POINTS & POINTS .

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!