Tjäna trippla SAS EuroBonus Extrapoäng mellan 17-19 juni 2011 med SAS MasterCard!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Dr. Miles, 17 Maj 2011.

1. Jag fick följande brev tillsammans med fakturan till mitt SAS MasterCard.

"Tjäna trippla poäng!

Du får trippla SAS EuroBonus Extrapoäng på allt du handlar ** fredag till söndag 17-19 juni 2011. 10 Extrapoäng blir 30.
    Passa på att handla inför midsommar eller semestern."

** Tänk på att när du handlar på internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datum för transaktionen som ligger till grund flr dina Extrapoäng.

2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm.. Ser inget på EBs hemsida. Undrar om det är targeted, jag har e-faktura nämligen.

3. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick samma meddelande med min faktura idag.
    Dom kanske "glömt" e-faktura-kunder ;)

1 person likes this.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänka sig. Det passar ju utmärkt då jag ska ut och resa den veckan och kommer att checka ut från ett hotell då. Kanske skulle betala allas hotell den resan... :) Det är ju trots allt 50% mer än vad AmEx ger.

1 person likes this.
  5. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har e-faktura. Öppnar jag fakturan för granskning i min Internetbank så ser jag erbjudandet längst ner på sida två, så man kan nog ganska säkert anta att det gäller alla!

6. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så kan man göra ja, det innebär ju att jag måste till slut få tummen ur och leta rätt på var bankdosan tog vägen efter flytten. ;-)

7. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om det kommer en sån kampanj i december nu 2012? Någon som sett nått?? Gärna på Mastercard & DC :rolleyes:

8. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
    I Norge är det tredubbla under poäng sista helgen i november, 30/11 - 2/12. Vad jag vet har tidigare kampanjer körts samtidigt i Norge och Sverige, så kanske det blir så även denna gång.

9. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Härligt!! Jag har gjort lite research och kan bekräfta att det bli samma erbjudande även i Sverige, Danmark också :D.

10. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade varit bra att kombinera trippla dc poäng med 10% rabatt på presentkort.se i november om man betalar med dc.:)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!