Senaste nytt

Tjäna EuroBonus Extrapoäng på några krogar i Stockholm

Falcon71

Medlem
Jag äter frukost på Sthlm deli varje dag, du måste dra ditt kort separat i kassamaskinen för att poäng skall registeras. Inga problem med mastercard / diners - Amex har det varit väldigt strul med. Dock så kan du ju dra vilket kort du vill tex eurobonus kortet on du har en sånt, eftersom du sedan betalar separat efteråt. EB nummer måste stå på kvittot annars kommer inga poäng in. Poängen kommer den 2a för mig varje månad utan problem , även för Sthlm fisk
 

Joakim P N

Medlem
Jag äter frukost på Sthlm deli varje dag, du måste dra ditt kort separat i kassamaskinen för att poäng skall registeras. Inga problem med mastercard / diners - Amex har det varit väldigt strul med. Dock så kan du ju dra vilket kort du vill tex eurobonus kortet on du har en sånt, eftersom du sedan betalar separat efteråt. EB nummer måste stå på kvittot annars kommer inga poäng in. Poängen kommer den 2a för mig varje månad utan problem , även för Sthlm fisk
Aha, de överför alltså bara poängen en gång i månaden. Det kan förklara att jag inte fått något än, var på Stockholm Fisk just den andre, så då får jag invänta poängen i början av nästa månad.
 

drW

Medlem
Visst är det så att man får rabatt på Stockholm fisk om man bor på Royal Viking och är Clubcarlson Guld? Kan det kombineras med EB poäng? Man vill ju inte missa något :)
 

Falcon71

Medlem
Rabatten dras ju av då innan eb läggs in så lite mindre poäng blir det ju, men poängen kommer du få då det inte är kopplat till själva betalningen - och även CC poängen vid utcheck - tänk om man kunde få CC poäng utan att sova ?
 

mry

Medlem
Rabatten dras ju av då innan eb läggs in så lite mindre poäng blir det ju, men poängen kommer du få då det inte är kopplat till själva betalningen - och även CC poängen vid utcheck - tänk om man kunde få CC poäng utan att sova ?

Det är dock lite oklart om man kan dubbeldippa här genom att sätta det på rummet med när man bor där. Har inte lyckats testa detta mer än i mars när de inte fixade att ge mig EB poäng öht fast jag fick CC poäng vill jag minnas.
 
Toppen