Senaste nytt

Tjäna både eurobonus och scandic poäng i höst

Hej,

Fick nedan mejl från Scandic.

DUBBLA MEDLEMSSKAP LÖNAR SIG I HÖST
Är du en av våra SAS EuroBonus-gäster och dessutom medlem i Scandic Friends? Då kommer du tjäna lite extra på att bo hos oss under oktober och november.


Om du brukar flyga med SAS och bor hos oss regelbundet som Scandic Friends-medlem är detta ett förmånligt erbjudande där du tjänar poäng i båda programmen samtidigt.

Bo på Scandic under oktober och november 2016
Du tjänar 500 EuroBonus-poäng per kvalificerande natt* när du bor på ett av våra hotell under oktober - november. Poängen kan du sedan använda för att ta ut frinätter på våra Scandichotell. Dessutom tjänar du som vanligt Scandic Friends-poäng.

Vänligen notera!
  • Poäng tjänas inte om bokningen är gjord via tredjepartskanaler.
  • Glöm inte att visa ditt EuroBonus-kort och Scandic Friends-medlemsnummer när du checkar in.
 

Schnake

Medlem
Var även med i gårdagens nyhetsbrev "Poäng som ger en mysigare höst" från SAS EuroBonus. Uppskattat, men synd att det är tidsbegränsat!

Bor ofta på Scandic i Helsingfors och tvingas alltid välja mellan EuroBonus-poäng eller Scandic Friends-poäng + restaurangvoucher ("2nd floor" status). Blir alltid det senare. En receptionist berättade dock att man alltid kan köra "double dip" med Finnair Plus.

image.jpeg
 

Schnake

Medlem
Kan gladeligen bekräfta att denna kampanj fungerar alldeles utmärkt! Bodde senast på Scandic vid månadsskiftet okt/nov. Kontrollerade vid incheckning om de hade både mitt Scandic-nummer och Eurobonus-nummer, vilket de som vanligt hade. Receptionisten förstod varför jag frågade då han kände till kampanjen. Inom en vecka från utcheckningen hade jag också fått inte bara de vanliga Scandic-poängen utan även 500 Eurobonus extrapoäng/natt. Föredömligt! Tänk om hyrbilsbolagen kunde hantera sina kampanjer lika smidigt ;)
 
Jo, men har ni fått era Malmö Aviation-poäng (Flygbra)?? Det har inte jag. Lite lattjo om SAS lyckas knö ut ett etablerat poängerbjudande på detta enkla sätt.
 

dodervang

Medlem
Jag kan också bekräfta att det fungerar. Jag blev till och med upplyst om kampanjen när jag checkade in två nätter i Göteborg i slutet på oktober. Det uppskattades eftersom jag helt hade lyckats missa den!
 

Ricci

Medlem
Jag har fått mina EB-poäng (okt-nov) efter ca en vecka.
Dock måste man säga till när man bor där att man både skall ha Scandic och EB-poäng när man betalar räkningen.
 
Toppen