Tjäna 1.000 miles vid tax-freeshopen

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av ulagun, 10 April 2014.

1. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har tidigare nämnt att på Heinemanns tax-free shoppar i Tyskland och CPH får man lite miles på sitt M&M kort när man handlat. För min del brukar det landa runt 50-150 miles per gång. Gäller dock inte OSL ( någon som är förvånad?)

Alla bäckar små....
    Till min förvåning så har jag de senaste gångerna jag handlat på CPH, (senast igår) både i avgångshallen samt även arrivalshopen erhållit "an additional 1000 bonus miles."
    Nu börjar det bli intressant!
    Köp en vinare i shopen och tjäna 1000miles
    Skål!

2 personer gillar detta.
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man ta sig in på arrivals hall utan flygbiljett? I sådana fall är det helt klart intressant.

3. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, men nästan..

Boka en biljett som du går in med och sedan avbokar, när du har kommit in på flygplatsen! :)

4. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu får vi ju se vad den billigaste varan som räknas är, skulle det vara
    https://shop.cph.dk/da/slik-chokola...-flax-seeds-and-Fairtrade-ingredients/1021758 ? 9DKK
    Jag kommer iaf köpa en sådan varje gång jag är på lufthavn och landar eller lyfter...
    * Offer extends to entire product range, with the exception of duty-paid tobacco products, beverages in returnable bottles, magazines, newspapers and books. Valid at all Heinemann Tax Free Shops at Copenhagen Airport. Valid for one purchase per person and day.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!