Tipsa mig om liten slitstark bag/duffel.

Diskussion i 'Övrigt' startad av joa, 5 April 2016.

1. joa

joa Medlem

Tänker på nåt som i princip tar noll plats när man knölar ihop den men som är tillräckligt slitstark för funka som incheckat bagage.
    Alltid bra att ha en extra bag med sig om resväskan handlas full.

2. Harnos

Harnos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har själv 2st Thule Chasm, fungerar mycket bra som träningsväsor eller resväska, kan rullas ihop.

3. joa

joa Medlem

Är ute efter något som blir mindre när den inte används.
    Tanken är att den i princip inte skall ta någon plats i befintlig packning. Allt för att optimera "space".
    Tack för tipset dock

4. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kolla in eagle creeks no matter what duffel.

5. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sist jag var till USA så investerade jag i en duffel från The North Face. Närmare bestämt en Base Camp Duffel L som jag fortfarande barnsligt nöjd.

6. Börnen

Börnen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Reser uteslutande med North Face duffels. Har tre olika storlekar för olika behov. Går bra att lägga en platt i botten på en annan

7. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    North Face kör jag också med.... Riktigt bra och går att vika ihop i medföljande förvaring :)

8. In_Sweden

In_Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Personligen har jag en liten LeSportsac som när den är full är ungefär i storlek som en kabinväska (kommer inte ihåg literantal eller modell). Tar mer eller mindre ingen plats alls när den är tom, men den är väldigt lätt och har bra dragkedjor. Så ungefär vad man behöver av en duffel.

9. MegaFlyer

MegaFlyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har hela serien med North Face dufflar fr small t XL plus axelväska. Helt klart bäst när det gäller kvalitet. Inte haft något problem under ca 10-12 år som jag använt NF dufflar.

Använder dessa mest för kläder och sportartiklar när de checkas in. Brukar packa med en medium eller small för att ha som väska för utflykter väl på plats. Vi brukar sedan fylla den med smutstvätt (el eventuell shopping) till hemresan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!