Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

ahh

Medlem
Det ska det väl göra.
Har du sökt själv ?
Yes, jag berättade att jag har datum, tider och flightnummer som jag identifierat som tillgängliga awards genom United. Det hade ingen betydelse. Återkom var det obevekliga svaret. Får nog ge det ett försök till men hade gärna haft på fötterna innan jag gör det. =)
 

Impendill

Medlem
Yes, jag berättade att jag har datum, tider och flightnummer som jag identifierat som tillgängliga awards genom United. Det hade ingen betydelse. Återkom var det obevekliga svaret. Får nog ge det ett försök till men hade gärna haft på fötterna innan jag gör det. =)

Du menar att de inte ens sökte efter tillgänglighet ?

Aldrig varit med om. Är det Tallin du ringde?
 

ahh

Medlem
Knepigt, så ska det ju inte vara. Kan de ha hört fel på datumet? Testa att ring igen!
Nej, personen hörde omöjligt fel. Efter att jag angivit utresedatum till 1 augusti 2017 blev det stopp - det var ju nästan 10 månader i förväg och så långt i förväg går det inte att boka. Exakt när *A-awards släpps kunde jag inte få svar på men efter nyår någon gång borde det gå bra.

Det låter som att jag ska ringa på nytt.
 

agehall

Medlem
Jag pratade precis med Tallinn för att boka en resa i augusti 2017. Fick svaret att inga biljetter med Star Alliance har släppts än (verkade mer osäkert gällande SAS) men att det "antagligen" fanns efter nyår. Stämmer det här verkligen eller ska man försöka ringa igen och hoppas på en annan kundtjänstmedarbetare?
Är det mer än 330 dagar ut så kan det vara tveksamt, men här känns det rätt uppenbart att du pratade med "kundtjänst". (Dvs ring igen!)
 

Glenn E

Medlem
Nej, personen hörde omöjligt fel. Efter att jag angivit utresedatum till 1 augusti 2017 blev det stopp - det var ju nästan 10 månader i förväg och så långt i förväg går det inte att boka. Exakt när *A-awards släpps kunde jag inte få svar på men efter nyår någon gång borde det gå bra.

Det låter som att jag ska ringa på nytt.

Ring igen.
Det ska finnas tillgängligt 330 dagar i förväg så länge som flygbolaget i fråga har släppt award platser.
 
Toppen