Tips: Riktigt bra värde för EuroBonus poäng!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Bonden, 21 Maj 2012.

1. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag pratade med några vänner från Piteå om att komma ner och besöka Bonden i Ängelholm under sommaren. Tyvärr visade det sig att SAS biljetter för 4vuxna och 1 barn skulle sluta på 15609 SEK och det skulle knäcka deras deras semesterkassa.

Men Bonden löste det hela genom att spendera 45.000 poäng och 1820kr i Avgifter. Vilket betyder i min värld att varje poäng får ett värde 30,6 öre. Ett riktigt bra och trevligt sätt att bränna lite Eurobonuspoäng :)

5 personer gillar detta.
  2. Trevligt! :) Dock gäller den uträkningen bara för folk på businessclass.se, som har oändligt med poäng. Det är iofs fortfarande billigare att köpa 40.000 bonuspoäng och betala avgifter än att casha 15.609 SEK:p

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte alla oändligt med poäng? Jag trodde att det automagiskt trillade in runt 20k per månad från AmEx tex.

8 personer gillar detta.
  4. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr inte:( Men jag jobbar på det, har precis fått både DC och MC. Hoppade Amex för de tar så jäkla mkt betalt.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast det är ju AmEx som du drar in mest poäng med, inte minst för att du vill spendera 150k med dem på ett år, så du får en 2-4-1 voucher. Hör av dig via PM om du vill bli rekryterad. Jag kan alltid stå till tjänst med en blankett... ;)

6. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    PM skickat..hmm borde kanske lagt i det någon relevant forumdel istället..nåja

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!