Senaste nytt

Tips på var jag kan få betala för denna resa? :)

TheEagle

Medlem
Ja, jag får väl erkänna att jag var lite snabb och inte gick vidare. ITA och Swiss verkar som sagt inte vara kompisar. P-class biljetterna t.ex visas ju inte i ITA och dessa är ju dumt att missa.
 

Dr. Miles

Expert
Ja, jag får väl erkänna att jag var lite snabb och inte gick vidare. ITA och Swiss verkar som sagt inte vara kompisar. P-class biljetterna t.ex visas ju inte i ITA och dessa är ju dumt att missa.

Det är lugnt. :)
Jag har gjort samma misstag tidigare men nu har jag lärt mig att jag ska inte lita blind på resultat på Orbitz.com.
För din information, Priceline.com har också samma problem.
 

AABack2ARN

Medlem
Det här eländet med gifta segment förstör verkligen en hel del roliga (läs bra) priser. Men jag antar att det ibland borde leda till bättre priser för en viss marknad, eller?
 

Palazzi

Medlem
I detta fall ledde det till en skippad italienresa men mer turister till Spanien.

Blir säkert bra det också.

ARN-BLQ direkt med SAS, och sedan "Italo-tåg" Bologna-Florens (38min och 10€) är dock smidigare om du någon gång överväger Florens igen (vilket du borde :) ).
Nu kanske det vara intjäning och preferenser av bolag som styrde, men ovanstående hade blivit min lösning.

Ha en trevlig resa!

PS. Av nyfikenhet: Vad blev det för stad nu ?
 
Blir säkert bra det också.

ARN-BLQ direkt med SAS, och sedan "Italo-tåg" Bologna-Florens (38min och 10€) är dock smidigare om du någon gång överväger Florens igen (vilket du borde :) ).
Nu kanske det vara intjäning och preferenser av bolag som styrde, men ovanstående hade blivit min lösning.

Ha en trevlig resa!

PS. Av nyfikenhet: Vad blev det för stad nu ?

Hade jag vetat det igår då jag skulle boka hade jag definitivt gjort det. Bra att veta till nästa gång.

Det vart Barcelona. Ett säkert kort.
 
Toppen