Tips på snygg och stilfull portfölj?

Diskussion i 'Övrigt' startad av EkstromChris, 4 Juli 2014.

1. EkstromChris

EkstromChris Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Behöver köpa en portfölj till hösten. Har länge letat efter något som är riktigt snyggt och stilfullt. Ska funka att flyga mer, och ska funka att komma till affärsmöten.

Det ska inte vara en laptopväska, MEN man måste få ner i 13" Macbook i den + laddare (när så krävs). Axelrem kan finnas att fälla fram, men jag tycker generellt sett att det är väldigt fult med axelremsväskor till kostym, så det är bara backup. Sektionering/fickor är viktig. Gillar inte väskor där alla småsaker bara skramlar runt som i en stor påse.

Brun eller svart läder. Budget, max 15-20 tkr.

Några tips? Vad använder ni själva?

2. Pålly och rvarttinen gillar detta.
  3. Homer

Homer Medlem

1 person likes this.
  4. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänkte först på att du ville köpa dig en reserelaterad portfölj. Exempelvis SAS, Rezidor, UTG, Norwegian.
    AppleStore har några portföljer. Väskor och fodral - Mac-tillbehör - Apple Store (Sverige) Kom ihåg att logga in via SAS Eurobonus för att samla poäng (jag kommer själv alltid på det efteråt, suck). SAS Eurobonus Online Shopping | AppleStore
    Finns några tips i följande tråd. http://www.businessclass.se/forum/ovrigt/15722-laemplig-datorvaeska-foer-minimalt-handbagage.html
    *sommartorka*

5. EkstromChris

EkstromChris Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hehe... Rezidor måste ju finnas i aktieportföljen efter man blivit BC-medlem ;)

6. FlyingFire

FlyingFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har spanat på Saddleback Leather ett tag. Bland annat finns denna cleana portföljen. Du kan köpa tre stycken för din budget och de levereras med 100 års garanti.

Jag har en plånbok från dem och läderkvaliteten är ojämförbar, har svårt att tänka mig att den blir sämre på större produkter.

Last edited: 5 Juli 2014
    1 person likes this.
  7. Christiansson

Christiansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var försiktig med Mont Blancs hel läder portföljer, de är rätt känsliga. Jag har slitit rätt hårt på min, den är snygg men har rätt mycket "patina" om man är snäll ;-)

1 person likes this.
  8. gusten

gusten Medlem

9. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om sektionering är viktigt kan du kolla in en läkarväska. Exempelvis Medshop.dk | Klassisk Läkarväska. Finns såklart andra läkarväskor i andra format och material, det som är gemensamt är sektionering för småsaker.

1 person likes this.
  10. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket fina väskor och portföljer på Oppermann.
    OPPERMANN

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!