Tips på riktigt bra hotell i Honolulu? Söker avslappning...

Diskussion i 'Hotell' startad av Henrik Strömberg, 3 Februari 2012.

1. Hej alla glada vänner på detta underbara forum!

Drar till Honolulu fyra dagar över Påsk i samband med tjänsteresa till USA. ORD-DEN-HNL-ORD i UA/CO First o Premium Economy. Någon som har tips på riktigt bra hotell? Söker avslappning, service av yppersta kvalitet, god mat o dryck samt gärna lugn ro, om nu detta är möjligt i Honolulu/Waikiki. Har tidigare varit på Maui (Ritz Carlton Kapalua) och Lanai (Four Seasons Manele Bay) och varit mycket nöjd. Finns det en fin golfbana att tillgå skadar det inte .... -:).

/H

2. Hej Henrik

Välkommen till BusinessClass.se!
    Jag har flyttat din tråd till Hotellforum för du frågar om hotell i Hawaii.

3. Hej o tack!

Var lite vilsen så här i början ..... -:).

4. Homer

Homer Medlem

5. Tackar Homer!

Har kikat lite på detta. Har du egen erfarenhet av Royal Hawaiian nyligen?

6. fredd

fredd Medlem

Hej Henrik! Jag bodde sist på The Royal Hawaiian 2010 och var mycket nöjd: servicen var utmärkt (mycket personlig), rummet likaså, sen är det på sandstranden nedanför hotellet en avskild del för gäster. Dock är ju hotellet beläget centralt i Honolulu: det ligger alltså inte på en golfbana. Jag själv, som golfare, fann dock inte detta speciellt problematiskt då det finns en mängd trevliga banor i närheten av Honolulu. waikiki golf courses - Google Maps

7. fredd

fredd Medlem

8. Hej o tack för tipsen! Lutar åt att det blir Royal Hawaiian. Uppskattar verkligen tipset om Nobu Waikiki som den mat o dryck-älskare jag är. Återkommer här med bilder o kommentarer från resan.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!