Senaste nytt

Tips på kanonhotell på Palma de Mallorca?

Silferlood

Medlem
Jobbar stenhårt på att fixa barnvakt åt mina tre kids, tre nätter, och överraska hustrun med en 'lyxig' shopping/poolkant/mysresa till Palma. Har ni tips på ett kanonhotell i stan? Resan ska ske i juli månad. :cool:
 
  • Gilla
Reactions: Gus

EBGGOT

Medlem
Jag tycker Puro Hotell är nice, ligger i gamla stan! Speciellt om man har dam med sig. Ta en sviterna så får du egen stor terrace med utsikt över staden.
Dagarna tillbringas på Puro Beach - puls och bra service!
 

Senator

Moderator
Jag bodde en natt på Castillo Son Vida i helgen. Har tidigare bara varit där på drinkar. Även som en enkel SPG kastlös blev jag och polarna bemötta som kungar. Blöt från regn och svettig efter 55km på cykel klev jag in i receptionen. Toppen service, och fantastiska vyer över stan.

Jag gillar också Hilton, men det ligger lite off och det krävs nästan en hyrbil...
Homer har ett förslag om Port Soller där jag var i fredags med cykel. En riktig pärla, och det verkade gå något mysigt tåg till Palma...
 

Agö

Medlem
Lallarn, Igorius och Agö m.fl. behöver lite hjälp. Vi bokade en kombinerad MR och Palmavistelse 6-7 november. Problemet uppstår då i att Hilton och Jumeirah Port Soller är stängt. Castillo Son Vida har dubbelrum från 230 EUR medan det i tråden nämnda Puro har rum för 90 EUR. Dalt Murada har antingen stängt eller så har de inga rum lediga.

Vi hade nog tänkt oss att stanna i Palma då vi bara blir kvar på ön i ett dygn. Har vi fler tips på boende i Palma?
 
Toppen