Tips på kanonhotell på Palma de Mallorca?

Diskussion i 'Hotell' startad av Silferlood, 3 Juni 2014.

1. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jobbar stenhårt på att fixa barnvakt åt mina tre kids, tre nätter, och överraska hustrun med en 'lyxig' shopping/poolkant/mysresa till Palma. Har ni tips på ett kanonhotell i stan? Resan ska ske i juli månad. :cool:

2. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker Puro Hotell är nice, ligger i gamla stan! Speciellt om man har dam med sig. Ta en sviterna så får du egen stor terrace med utsikt över staden.
    Dagarna tillbringas på Puro Beach - puls och bra service!

3. Christian R

Christian R DYKWIA

4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Last edited: 3 Juni 2014
    Pålly gillar detta.
  6. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott på Dalt Murada, ett 1500-talspalats i gamla stan. Det var kanon - bodde i en svit med antikviteter och himmelssäng.

1 person likes this.
  7. Homer

Homer Medlem

8. Jag bodde en natt på Castillo Son Vida i helgen. Har tidigare bara varit där på drinkar. Även som en enkel SPG kastlös blev jag och polarna bemötta som kungar. Blöt från regn och svettig efter 55km på cykel klev jag in i receptionen. Toppen service, och fantastiska vyer över stan.

Jag gillar också Hilton, men det ligger lite off och det krävs nästan en hyrbil...
    Homer har ett förslag om Port Soller där jag var i fredags med cykel. En riktig pärla, och det verkade gå något mysigt tåg till Palma...

Pålly och segra gillar detta.
  9. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    TACK för alla tips!! Älskar dessa forums :p.

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lallarn, Igorius och Agö m.fl. behöver lite hjälp. Vi bokade en kombinerad MR och Palmavistelse 6-7 november. Problemet uppstår då i att Hilton och Jumeirah Port Soller är stängt. Castillo Son Vida har dubbelrum från 230 EUR medan det i tråden nämnda Puro har rum för 90 EUR. Dalt Murada har antingen stängt eller så har de inga rum lediga.

Vi hade nog tänkt oss att stanna i Palma då vi bara blir kvar på ön i ett dygn. Har vi fler tips på boende i Palma?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!