Tips på juvelerare i Stockholm

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Sofia, 29 Oktober 2013.

1. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag turen när jag var i Indonesien senast att lyckas lägga vantarna på några riktigt fina pärlor. Dessa vill jag nu låta göra smycken av, halshängen och örhängen, och söker nu efter en bra juvelerare.

Det finns ju som bekant massor av dem så det känns säkrare att gå på rekommendationer än att springa runt och prata med många.
    Tips mottages alltså tacksamt!

2. mmatsie

mmatsie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Guldateljen & Gemmologia, din guldsmed i Täby

Ligger i Täby, mkt trevlig och duktig herre som har hand om butiken. Känns väldigt ärligt och prisvärt. Har du egna gamla guldsmycken som du vill använda som material så går det utmärkt och resulterar i häpnadsväckande låga priser.

1 person likes this.
  3. Ingelstam

Ingelstam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en polare som är skicklig guldsmed, stationerad i Halmstad. Intresserad?

4. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack va snällt men jag tror att det kan bli lite svårt att jobba med nån som är så långt bort, särskilt som jag inte är säker på designen alls. Tack ändå!

5. FlyingErik

FlyingErik Medlem

Jag kan rekommendera Top Crystal på Karlavägen 8.
    Allan, ägaren, ger väldigt bra service och brukar vara öppen för ideér.

6. 1 person likes this.
  7. MrPlow

MrPlow Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!