Tips på hur boka DL37 billigt

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av fly4fun, 24 Januari 2015.

1. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag behöver resa hem från Seatlle till Stockholm den 22 feb med DL37 som går strax efter kl 18.00.

Att köpa den som enkelresa kostar multum.
    Att köpa den som t/r med en random återresa kostar från ca 8000 kr.

Nån som har tips på hur jag kan boka DL37 den 22 feb för under 8000 SEK i economy eller nån bra kampanj i business?

SEA-LHR eller SEA-LHR-ARN eller SEA-LHR-VADSOMHELST

2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste du flyga just Delta? Finns biljetter med Icelandair för under 5000:-.

3. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Icelandair går 1530. Min mässa slutar 1530. Därför vill jag flyga efter 18 och DL37 är det enda som erbjuds.

4. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer flyga med Icelandair till Seattle så jag håller med om att Icelandair hade varit optimalt tillbaka. Men det är som sagt tiden som ställer till det. Och jag har bråttom hem från SEA, för att jag ska flyga från ARN till EWR den 24e :), så DL37 är i stort sett det enda som passar mig.

Last edited: 25 Januari 2015
  5. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då är det nog bara bita i det sura äpplet och boka de priser du hittat

6. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har tittat runt lite, det verkar inte finnas så mycket alternativ. Priserna är av någon anledning ohemlut dyra på DL37,

när måste du senast vara i Stockholm?

7. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag flyger ARN-EWR med SK903 kl 1040 den 24:e feb. Den är en resa med hela familjen så familjen förväntar sig att jag är hemma i god tid och hjälper till packa och transportera familjen till flygplatsen, så jag måste landa på ARN från SEA senast kvällen 23:e feb för att ha nån marginal. Mässan slutar 22:a feb i SEA ca kl 16.00 så jag kan flyga efter kl 18.00.

8. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar så illa så att det inte blir billigare än att boka delta Tor om du ska åka inom dina tider. Bara bita i det sura.

9. Har du inga poäng som du kan använda till resan? Eller finns det inga bonusresor tillgängliga?

10. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har 6-siffriga SAS poäng, i detta fall skulle jag behöva Oneworld poäng och det är en bristvara för mig.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!