Senaste nytt

Tips på hotell i Shanghai

Glenn E

Medlem
Bra tips om Radisson World. Jag ska dit i mars. Väldigt bra pris på otel.com. HIttade tredje natten gratis. Det hade de inte på Radissons hemsida.
 

tic

Medlem
Mycket bra tips, skall kolla Raddison (varför dyker inte den ens upp i listan när man kollar möjliga bonusnätter via EB???) samt köpa en rezidoraktie omedelbums. Jag har inte EBG, samlar mest poäng via kreditkort och då får man ju inte högre status. Dock blir första natten på endera Hyatt bara för sakens skull... :)
 

Glenn E

Medlem
Jag köpte just några aktier i Rezidor.
Jag har skickat majl till investor relations för att få guldkort.
Är det så man ska gå tillväga?
 

Pixel

Medlem
Pixel> vilka datum är du i Shanghai i Juli?

Vi lämnar Köpenhamn den 17:e och åker hem den 23:e.


Bra tips om Radisson World. Jag ska dit i mars. Väldigt bra pris på otel.com. HIttade tredje natten gratis. Det hade de inte på Radissons hemsida.

Det var detta som gjorde att det blev så mycket billigare med Radissons prisgaranti. Hoppas nu guldkortet på Carlson som man fick efter tips här bumpar upp oss ett steg.
 
Vi lämnar Köpenhamn den 17:e och åker hem den 23:e.




Det var detta som gjorde att det blev så mycket billigare med Radissons prisgaranti. Hoppas nu guldkortet på Carlson som man fick efter tips här bumpar upp oss ett steg.


Ok, jag anländer den 22/7 och åker hem den 25/7 :) Kanske ett litet möte över middag den 22a?
 

bstark

Medlem
Åker i maj och har bokat Le Meridien. Någon som har erfarenheter av detta hotell?

Rätt häftig byggnad i mitt tycke, har bara varit uppe i baren vilket var trevligt och bra utsikt.

Bild utanför.


20080222_1088.jpg
 

johhenrik

Medlem
Funderar på Hotell i Shanghai.

Någon som provat

LE ROYAL MERIDIEN SHANGHAI ? Hur är loungen där ?

Fika ?
Loungen är trevlig tycker jag. Utbudet på fika är väl snäppet bättre än SAS Guld skulle jag säga. Ett ganska stort matutbud har dem. De har också en trevlig bar på översta våningen. Jag var där för tre månader sen och detta var utsikten! :)

image.jpeg


Detta är nog den kraftigaste dimma jag varit med om någonsin. Det såg ut som någon dragit ned draperiet. :)

Ett väldans fräscht hotell iaf.
 
Toppen