Tips på hotell i Koh Chang, Thailand - familj med 2 barn på 2 och 5 år.

Diskussion i 'Hotell' startad av Tockstew, 27 Februari 2012.

1. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Någon som sitter på lite bra info om hotell på Koh Chang, Thailand. Familj med 2 barn på 2 och 5 år.

Öven Koh Kood söder om Koh Chang är intressant!

Tack på förhand!

Tock

Gus gillar detta.
  2. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min bror är där nu. Återkommer om 2 veckor.

3. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi var på Koh Chang nu i januari och då bodde vi¨på The Dewa och är jag inte helt ute och seglar så ligger Amari Emerald precis sidan om.
    Bra strand för era barn för det är ganska lång grunt och inga förrädiska strömmar.. Bra strandrestauranger och framförallt billigare än Phuket ;)

Welcome to The Dewa Koh Chang Official Website

/flapps

5. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bror kom hem idag och jag vill inte skriva här om vad han tyckte om ön..... jo lite kan jag väl skriva. Enl. honom så var det det skitigaste & mest o fräscha stället han varit på och då menar han inte bara hotellet utan allt. Paret de åkte med har varit på ön ett flertal ggr och även de tyckte att det var förändrat. De pratade med många som var där och åsikterna verkade vara samstämmiga. De bodde på Koh Chang Kacha Resort & Spa, White Sand Beach.

6. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite OT kanske, men vill man ha ett alternativ så är min favorit-ö, som ligger relativt nära Bangkok, Koh Samet (stavas även Koh Samed). Särskilt då Ao Phrao-stranden på västra sidan, med tre hotell i olika prisklasser. På östra sidan är det betydligt mer "intensivt" om säger så.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!