Tips på hotel i Stockholm

Diskussion i 'Hotell' startad av Muts, 28 November 2014.

1. Muts

Muts Medlem

First time visitior i Stockholm, langhelg i julen (3 netter). Hvilket hotell er og anbefale og hvilket området for og bo så sentralt som mulig? Sett på hilton, radisson waterfront og Sheraton som mulige kandidater! Budsjett: 1500/natt (2 personer)

2. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Några av mina rekommendationer är Elite Plaza, Scandic Anglais, Hotell Stureplan, Hotell Diplomat.
    Alla dessa ligger centralt och nära till allt inom ett par minuter, Slottet, Djurgården med museum osv.

3. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Waterfront har bra frukost, om det är viktigt. Annars, prova att flytta runt, testa flera...

4. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns många, Diplomat en favorit men på senare år har jag valt Hilton Slussen.

5. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag trivs bäst på Hilton, mycket bra frukost och rummen med utsikt över Riddarfjärden, Gamla Stan o Djurgården är en upplevelse. Ett ytterligare plus är att personalen är mycket tillmötesgående.

6. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gillar Sheraton, ta ett clubrum så får du access till loungen!

rvarttinen gillar detta.
  7. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har bra kandidater där på klassiska hotell som håller bra klass rakt igenom. Om det finns rum inom budget de dagarna så blir det nog bra.

Om du inte hittar rum de dagarna så kan vi försöka hitta fler hotell som är värda att kolla in, beror ju lite på vad syftet med resan är med givetvis. Vill man ha hotell med lite puls finns det andra alternativ.

8. Morgan

Morgan Medlem

Hotell Skeppsholmen, Nobis och Miss Clara är tre andra bra alternativ. Själv är jag stort fan av Skeppsholmen, om man accepterar 15 minuters promenad in till stan.

9. slugger4567

slugger4567 Medlem

Scandic Grand och Scandic Malmen är mina favoriter när jag sover i tjänsten.

10. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du kan tänka dig att stretcha budgeten lite föreslår jag att du skippar kedjorna och bor här istället!

Ett Hem

rvarttinen och Magnus_K gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!