Tips på destination, 5 dagar, storstad, nov/dec, bra uteliv

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Andreas Palmgren, 15 September 2015.

1. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Söker tips på resmål som jag kan döna iväg till med en polare i nov/dec. Vi båda gillar att äta gott, shoppa och festa utan våra tjejer som vi lämnar i Sverige! Vi har tidigare varit i London och New York så gärna inte dem igen. Vi brukar göra 1 sån här resa per år.

Önskemål:

Tidpunkt: 15 nov-23 dec (max 5 dagar över en helg)
    Star Alliance
    Budget flyg: 3-4 k per person
    Resmål: Utanför Europa

2. Antar att det är economy? Jag bokade Hongkong för 3000 kr idag via SAS VIP-kampanjen

3. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd att tryffelfestivalen i Alba slutar 15nov, annars hade det kunnat vara roligt att kombinera med några dagar i Milano, samt besök i Barolo .

Agö gillar detta.
  4. Du säger inte var ni utgår ifrån. Utanför Europa. Dubai med Turkish från Arlanda? Chicago med SAS?

5. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi utgår från Göteborg!

6. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bangkok, Dubai, Hong Kong, Tokyo, om ni vill flyga lite längre, i Europa är mitt favoritresemål Madrid kan vara lite kyligt i nov/dec.
    Kolla vad SAS har för resmål i sin NOW OR NEVER kampanj imorgon mellan klockan 18-24.

8. Andreaszan

Andreaszan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har hatt några "out of this world"-resor til Shanghai. Bar Rouge på the Bund er världsklass och när den stenger sånn rundt 5 finnes det et annat ställe 2 trappor ned som tar deg inn i neste dag...annars finnes rooftop på Hyatt, , Barbarossa i Peoples Park....fantastisk roligt alt sammen.

Andreas Palmgren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!