Senaste nytt

Tips på bra hotel London ?

mha321

Medlem
Kom just hem från ett par dagar på Waldorf Hilton - riktigt trevligt hotell, och utmärkt läge. Inga hotell i läge i London är väl billiga, men hittar man en bra deal så var det helt ok pris.
 

johanmm

Medlem
Jag bor just nu med familjen på Park Plaza Westminster Bridge. 1 bedroom suite. Rymligt och strålande utsikt.
 

Danonino

Medlem
Ligger i sängen på Radisson Edwardian Hampshire på Leicester Square och kollar på Eurovison, ett s.k 5-stjärnigt hotell men känner mig nästan lurad. Läget finns inget att klaga på men rummen är så så små och utsikten (åtminstone från mitt rum) vätter mot en tegelvägg. Blev inte uppgraderad som jag nästan alltid blir i egenskap av CCG när jag bor på Radisson. Bodde förra året på ett 4-stjärnigt hotell i London som var tio gånger bättre (Royal Garden Hotel) i Hgh St Kensington så jag är riktigt besviken då jag hade hoppats på minst lika bra service och rum. Lite klagomål från min sida, sorry.

Vänligen
D
 

mha321

Medlem
Ligger i sängen på Radisson Edwardian Hampshire på Leicester Square och kollar på Eurovison, ett s.k 5-stjärnigt hotell men känner mig nästan lurad. Läget finns inget att klaga på men rummen är så så små och utsikten (åtminstone från mitt rum) vätter mot en tegelvägg. Blev inte uppgraderad som jag nästan alltid blir i egenskap av CCG när jag bor på Radisson. Bodde förra året på ett 4-stjärnigt hotell i London som var tio gånger bättre (Royal Garden Hotel) i Hgh St Kensington så jag är riktigt besviken då jag hade hoppats på minst lika bra service och rum. Lite klagomål från min sida, sorry.

Vänligen
D

Jag bodde där en helg för 2 månader sedan, och det var riktigt bra. Jag blev dock uppgraderad som CCG (trots att det var en award-stay - men de brukar vara bra på att göra det). Kalasfin utsikt rakt ut över Leicester square.

Rummet var inte jättestort, men helt ok. Däremot var det mitt vanliga klagomål på att det var usel uppsättning med eluttag, och inget i närheten av sängen, men det är ju tyvärr rätt vanligt.

Sedan kanske jag färgas lite av att de var vänliga nog att låta oss sitta kvar i baren drygt två timmar efter stängningstid. Men generellt var jag jättenöjd.

Inte för att säga att din inte var dålig - utan bara att de uppenbarligen kan göra både bra och dåligt ifrån sig.
 

Danonino

Medlem
Kul att höra att du hade en bra vistelse mha, jag är nog också desvärre lite färgad från min senaste vistelse i feb på Radisson Royal i Dubai där jag bodde på 30:e våningen, uppgraderad till ett hörnrum med två väggar helt i glas, kanske dumt att ta med den upplevelsen (nybyggt hotell) och jämföra med detta men men. Kunde inte duscha imorse när jag vaknade pga trasig dusch men heder åt dom som skickade in vaktmästaren direkt som fixade duschen. Hoppas på en schysst frulle imorgon så kanske jag får revidera om mitt omdöme, återkommer om detta i sådana fall :)

Vänligen
D
 
Toppen