Tips på bra centralt hotell i Paris?

Diskussion i 'Hotell' startad av Borsökna, 10 April 2012.

1. Borsökna

Borsökna Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och min fru har beställt en resa till Paris i början på augusti. Tänkte höra om
    någon har tips på bra hotell centralt i Paris. Min fru har aldrig varit i Paris
    så det blir turistande bra att veta för hotell läge.

2. TreD

TreD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag rekommenderar hotell Lutetia till den som vill betala. Väldigt propert med något så ovanligt i Paris som bra service. Baren är väldigt trevlig med levande jazzmusik. Läget är också kanon.
    Luxury hotel booking in Paris

3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som i en annan tråd redan skrivit så jag kan varmt rekommendera Hôtel Costes (c o s t e s). Jätte mysig och trevlig hotel nära Louvre.

4. "rvarttinen" tipsade i en annan tråd om att Starwood hotel öppnat i Paris (Feb 2012). "W Paris Opera". Starwood brukar ju ha bra hotell (och höga priser:p). Ser att hotellet fått skyhöga betyg av sina gäster också...

5. bjolib

bjolib Medlem

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!